Proloog - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Herman Kesteren - WaarBenJij.nu Proloog - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Herman Kesteren - WaarBenJij.nu

Proloog

Door: hermanvankesteren

Blijf op de hoogte en volg Herman

02 Maart 2011 | Nederland, Exloo

Vandaag 2 maart 2011 is het echt begonnen. Vanmorgen is een interview gehouden voor de radio van RTV Drenthe. Aanleiding was mijn lezing op 9 maart a.s. in de Bibliotheek van Odoorn over de vorige fietsreis, maar vernemende van mijn nieuwe tocht ging de vraagstelling daar natuurlijk ook over.

Voor een indruk van de vorige reis verwijs ik graag naar mijn weblog van 2009: http://hermanromemecca.waarbenjij.nu/

Voorts is de nieuwe centrale website wellicht leuk om te volgen:
http://www.cycletourmeccarome.nl/

Ik zal nog een aantal links toevoegen in de loop van de tijd.

Overigens is het spannend aan het worden. Door de grote onrust in het Midden-Oosten en Noord Afrika kan het zo maar zijn dat delen van de geplande reis niet mogelijk zal blijken. Zo is het nu maar de vraag of de geplande visa en dus toegang tot Saoudië Arabie wel worden verleend. Ook Syrië kan een probleem worden. Deze week horen we waarschijnelijk of we visa krijgen. Ten opzicht van 2009 hebben we heel wat meer informatie moeten verstrekken, waaronder werkgeversverklaring etc. Kennelijk zijn ze bang dat we daar willen blijven en asiel aanvragen???

  • 03 Maart 2011 - 20:21

    Dineke:

    Verheug me op je lezing volgende week woensdag!

  • 07 Maart 2011 - 18:37

    Ria En Harry:

    Wat mij betreft kan je reis beginnen. De nieuwe website staat als favoriet boven aan. Dus regelmatig zullen wij even kijken. Het worden natuurlijk weer mooie verhalen met veel plezier, maar ook veel zweetdruppels.
    Alvast succes.
    Ria en Harry

  • 16 Maart 2011 - 07:19

    Diederick:

    En maar niet off piste gaan hè..

    Heel veel succes!

    gr Diederick

  • 21 Maart 2011 - 20:42

    Tjitske:

    kan ik in elk geval makkelijk onthouden, jouw vertrek op mijn verjaardag! Lijkt me heel bijzonder om nu in een ander jaargetijde andersom te reizen. Hoop dat alles lukt met de visa, ik ga je weer volgen! veel succes alvast, lieve groet, Tjitske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Herman

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 78687

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 30 Oktober 2012

De kleurrijke route

06 April 2011 - 14 Mei 2011

Cycletour Mecca Rome 2011

Landen bezocht: