Een nieuwe reis naar Zuid-oost Azië - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Herman Kesteren - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis naar Zuid-oost Azië - Reisverslag uit Exloo, Nederland van Herman Kesteren - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis naar Zuid-oost Azië

Door: herman

Blijf op de hoogte en volg Herman

24 September 2012 | Nederland, Exloo

Het is weer bijna zover. Een nieuwe reis. Ditmaal ga ik met 5 andere deelnemers van Mecca Rome een fietstocht maken van Kunming, China, naar Hanoi, Vietnam. Op 3 oktober vertrekken we vanaf Schiphol en op 30 oktober hopen we dan weer gezond terug te zijn.
De groep zal proberen (afhankelijk van internet-toegang) een reisverslag te maken. Dit gaat via een andere pagina dus wie dat willen volgen hierbij een verwijzing:

Ook daar geldt dat je je (opnieuw) moet aanmelden als je ons wilt volgen.

• 24 September 2012 - 15:19

Riepko Toxopeus:

mannen, heel veel succes met voorbereidingen. heb zojuist via mijn i pad geprobeerd de afstand op te roepen , was echter niet beschikbaar..... Hoor dit nog wel via GJ.
    zal jullie groep met interesse volgen, alle respect,
    groeten Riepko Toxopeus.( broer van Elke Olsder)

• 24 September 2012 - 16:48

Antje Piek:

Wat goed dat jullie weer enthousiast zijn om aan dit nieuwe en spannende avontuur te beginnen.
    Ik wens jullie veel succes en volg met belangstelling jullie reisverslagen.
    Antje Piek

• 24 September 2012 - 16:53

Arnold:

Het is dus bijna zover, Herman.Dan giet het oan !
    Ik heb ook even geprobeerd om via Google Earth de door jullie af te leggen afstand te berekenen.
    Geloof het of niet , het resultaat is 18.654 km. Maar dat is dan wel met een hele grote bocht door China.
    Jullie weten vast een kortere weg.
    Ik wacht vol spanning op je volgende bericht.
    Succes met de voorbereidingen, Arnold